Keravan Vihreiden julkaisema Vihreä Kerava-lehti on ilmestynyt jo kuudetta kertaa. Vuodesta 2018 alkaen julkaistu, kerran vuodessa ilmestyvä lehti on jo perinteinen tapa kertoa ajankohtaisia uutisia kaupungin päätöksenteosta vihreästä näkökulmasta.

”Vihreä Kerava -lehti on suuri ylpeyden aiheemme. Lehden artikkeleissa tulee upeasti esiin vihreiden aktiiviemme monipuolisuus ja laaja-alainen osaaminen. Lehti on tuotettu täysin omalla porukalla taittoa ja kuvitusta myöten, pääosin talkootyönä. Tämä on yhteinen aikaansaannos ja hieno osoitus vihreästä yhteishengestä ja tekemisen meiningistä”, kertoo lehden tekijätiimiin kuulunut, Keravan Vihreiden hallituksen jäsen Tuija Laitinen.

Tuoreessa lehdessä on asiaa mm. energiantuotannosta, kaavoituksesta ja kestävästä kaupungista. Luonnollisesti lehdessä esitellään myös keravalainen vihreä kansanedustajaehdokas Laura Tulikorpi.

Lehti jaetaan maaliskuun aikana niihin keravalaisiin kotitalouksiin, joiden postilaatikossa ei ole ilmaisjakelukieltoa. Lehti on luettavissa myös Keravan Vihreiden nettisivuilla: www.keravanvihreat.fi/vihreakerava