Tule mukaan!

Jäsenenä pääset vaikuttamaan Keravan kehitykseen kanssamme ja kauttamme.
Haluamme kasvaa ja vahvistaa asemaamme keravalaisessa päätöksenteossa.
Toivotamme uudet jäsenet lämpimästi tervetulleeksi!

Keravan vihreissä mukana oleminen voi olla mitä vain alkaen pelkästä vuosittaisesta jäsenmaksun maksamisesta päättyen valtuustossa ja muissa luottamushenkilötoimissa vaikuttamiseen tai aktiiviseen yhdistystoimintaan, retkien ja tapahtumien järjestämiseen jne.
Vaikket olisikaan kiinnostunut aktiivisesta toimintaan osallistumisesta, on puolueeseen tai yhdistykseen liittyminen jo sinänsä kannanotto maailmanmenoon.

Saat jäsenetuna myös Vihreä lanka-lehden, joka on jo itsessään jäsenmaksun väärti. Tutustu Vihreään Lankaan >>

Helppo tapa tutustua toimintaamme on liittyä Keravan vihreiden sähköpostilistalle (= kervi-lista). Listalla käydään keskustelua ajankohtaisista vihreistä asioista. Listalla olo ei velvoita sinua mihinkään, eikä sinun tarvitse liittyä vihreisiin listalle päästäksesi. Pyydä ohjeet listalle liittymisestä: joanna.ovaska(at)vihreat.fi

Voit liittyä jäseneksi helposti täällä >>
Mikäli olet ollut jäsenemme aiemmin, mutta jäsenmaksun maksamiseen on tullut välivuosi(a), täytä lomake täällä >>

Liittymällä Keravan vihreisiin liityt samalla myös Vihreään Liittoon. Mikäli haluat olla sitoutumaton jäsen, eli kuulua vain Keravan vihreisiin, et puolueeseen, ilmoita asiasta osoitteeseen jasenasiat(at)vihreat.fi.

Tervetuloa mukaan!

20 − nine =